لینکدونی کلیک جام جم + ثبت سایت +ثبت وبلاگ - نقد و بررسی

آرشیو کلیک روزنامه جام جم ثبت سایت +ثبت وبلاگ - نقد و بررسی

لینکدونی کلیک جام جم + ثبت سایت +ثبت وبلاگ - نقد و بررسی

آرشیو کلیک روزنامه جام جم ثبت سایت +ثبت وبلاگ - نقد و بررسی

تولدم

یک سال متفاوت دیگه هم گذشت. به قول معروف هرسال بهتر از هر سال  یا هر سال بدتر از هر سال

امسال روز تولدم بدترین روز تاریخ تولدم بود خیلی دیروز ذلم تنگ شده بود برای اون بیمعرفتهایی که هیج موقعه روز تولدشونو

من فراموش نکردم و هر سال زنگ زدم اما اونا خیلی بی معرفتند......

روزگار میره میاد و من خیلی چیزا یاد میگیرم تجربه های تلخ و شیرین که امید وارم از دیروز هرسالم بهتر از سال دیگم باشه.

امیدوار...

من خیلی دوست داشتم دیروز رو با جشن قهرمانی پرسپولیس خودم و خوشحال کنم اما اونا هم خراب کردند و من قول میدم 

پرسپولیس قهرمان میشه        خدا میدونه که حقشه  

 به لطف یزدان و بچها           پرسپولیس قهرمان میشه

اینم یک سال دیگه از عمرم خوب یا بد رفت.

نمیدونم خودم هم رفتنی هستم یا نه

اینم یکه سایت در مورد اعزام به خارج از کشور هست که طراحی کردم . این سایت برای کسی دوستان خوب ماست اگر سوال داشتید

من در خدمت شما هستم.

در ضمن میخوام یک سایت بزنم یه یک لینکدونی درست کنم . من تا به حال تو ۶ سال که تو اینترنت  هستم چنین سایتی ندیدم

امیدوارم اولین کسی باشم که این سایت را درست می کنم..

منتظر باشی... زود میام

نظر یادتون نره خیلی مهم برای پیشرفت؟

 

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمن (چند قدم نزدیکتر به خدا) پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com

تولدت مبارک خیلی خیلی لینکتم حتما میزارم.

نیاز سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:47 ب.ظ http://niyaz1385.blogfa.com


به خاطر همنوایی دلنشینت
در میان سازهای مخالف،
دسته ای از گلهای نرگس را
با عشق تقدیمت می کنم .
و از تو خوب مهربان می خواهم تا گوشه چشمی هر چند کوچک و نا چیز بر خلوت کوچک و بی ریای
من داشته باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد