لینکدونی کلیک جام جم + ثبت سایت +ثبت وبلاگ - نقد و بررسی

آرشیو کلیک روزنامه جام جم ثبت سایت +ثبت وبلاگ - نقد و بررسی

لینکدونی کلیک جام جم + ثبت سایت +ثبت وبلاگ - نقد و بررسی

آرشیو کلیک روزنامه جام جم ثبت سایت +ثبت وبلاگ - نقد و بررسی

سایتگردی نری این سایت پشیمون میشید

سایت گردی دات کام

 

من محمد صالح سوزنچی متولد دیماه سال  1361 در همدان متولد شدم و هم اکنون هم در شهر زیبای همدان سکونت دارم. پسری هستم بسیار شوخ و همیشه دوست دارم بخندم. از بچگی شیطون و درس نخون بودم و دیپلمم رو بزور ..... گرفتم البته فقط درسهای عمومی. اخه  رشته تحصیلیم در دوران  فنی و حرفه ای کامپیوتر بود. یاد درس ریاضی 5 بخیر که 7 مرتبه افتادمش. بگزریم....

 

بعد از چند وقتی رفتیم سربازی و 2 سال هم در یک جای خفن وقت تلف کردیم(خوردیم و خوابیدیم). سربازی رو هم به اتمام رسوندم. تازه  بود که فهمیدم اگه درس می خوندم بیشتر می تونستم تو سربازی بخوابم و ...! . 

 

هیچی دیگه !! مقداری خماری کشیدیم و درس خوندیم تا وارد دانشگاه خیلی آزاد و واقعا اسلامی شدیم و الان هم در حال درس خوندن هستیم.

 

علاقه زیادی به کامپیوتر دارم . در هر زمینه که بگین من یه سرکی کشیدم . اما از همه بیشتر برنامه نویسی و طراحی وب رو دوست دارم که د این زمینه هم مشغول به کار هستم. با این که خودم خیلی آدم قانون مندی نیستم و اما از زبان پاسکال و دلفی به خاطر قوانین و دیسیپلیم خاص خودش خوشم میاد . حال می کنم باهاش خدایی.

دوستان زیادی دارم و باهمشون صمیمی هستم (سعی میکنم که باشم) و دوست دارم در تمام نقاط دنیا با یکی دوست باشم. اگه شما هم مثل من دوست دارین این ای دی من پی ام بدین، با هم آشنا بشیم

Y! ID : XzoghalX

 

جای داره که از آقای مهندس آرش مظفری استاده خوب و نازنینم تشکر کنم. چون اگه ایشان نبود من الان تو مسابقات Need for Speed نفر اول بود. و غرق در بازی و این حرفا.

در همین جا از آقای مهندس هادی شهیدی ، دیگر استاد خوب هم بابت پشتیبانی و در اختیار گزاشتن تجربیاتشون تشکر و فدردانی مینمایم.(این لهجم من و گشته)

نظرات 1 + ارسال نظر
نیاز شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:39 ق.ظ http://niyaz1385.blogfa.com

پسرک آدم برفی می سازد.
تنها یک دقیقه نگاهش می کند
ولی اوج لذت بازی اش
لحظه ایست که آن را خراب می کند
و این گونه اولین درسها را می آموزد
تا روزی مثل آدم بزرگها شود!!!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
سکوتم نام تو را فریاد می زند. منتظرت هستم "

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد