لینکدونی کلیک جام جم + ثبت سایت +ثبت وبلاگ - نقد و بررسی

آرشیو کلیک روزنامه جام جم ثبت سایت +ثبت وبلاگ - نقد و بررسی

لینکدونی کلیک جام جم + ثبت سایت +ثبت وبلاگ - نقد و بررسی

آرشیو کلیک روزنامه جام جم ثبت سایت +ثبت وبلاگ - نقد و بررسی

با سلام به همه دوستان عزیز

خیلی وقت هست دیگه وقت ندارم وبلاگ دوست داشتنیمو اپ کنم

خیلی دلم تنگ شده می خوام یه کار جالب کنم و اسم وبلگ خودمو لینک دزد بزارم

یعنی از وبلگهای شما دزدی کنم

حالا ببینید چه کار که نمی خوام بکنم منتظرم باشید

 

وبلاگ   و سایت خود را ثبت کنید تا ما به دیگران معرفی کنیم   نقد و بررسی لینک سایتهای ایران

نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:47 ق.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

عجب فکر بکریه ! حالا فکر کن چقدر دعوا میشه (چشمک)
سلام محسن گلم
مگه میشه شما رو یادم نباشه با اون لینکهای با مزه
مرسی که بهم سر زدی
بای بای

الهه باران یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:49 ب.ظ http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام
چرا کم آپ می کنی و باز اگر آپ می کنی خبر نمی دی؟
به هر حال من آپم خوشحال می شم بیایی...
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد